torstai 1. joulukuuta 2016

Meidän rakas perheenjäsen

Tänään haastattelussa meidän tärkeä karvainen perheenjäsen (ei poikaystävä), vaan tittiditiididii kissamme Hilppu!


Minkä ikäinen olet? 
Perheeni ja minä emme muista tarkalleen syntymäpäivääni, mutta olen noin puoli vuotta ja olen adoptoitu.

Millä nimellä sinua kutsutaan?
Minulla on paljon lempinimiä, mutta oikea nimeni on Hilppu.
Minua kutsutaan myös Hilppundeerukseksi, Hilippundaaleniksi, muruksi, karvapalleroksi, syöttöporsaaksi, saatanan katiksi, sekä maailman tärkeimmäksi.
 Mikä on lempiruokasi?
Kaikki maistuu! Erityisesti paistinpannulla oleva tulisesti maustettu jauheliha, jonka jälkeen on kiva oksentaa. Äitini sanoo, että sairastan bulimiaa, en tiedä itse mikä se on.
Erityisesti tykkään märästä ruuasta.
Kuivia papun känttyjä syön vain, jos vanhempani eivät muista ruokkia minua.

Mitä harrastat?
Harrastan syömistä, nukkumista ja pallon noutamista.
Välillä minä myös laulan korkealla äänellä ja sitten jää räkää kurkkuun ja kuulostan kuulemma sammakolta.
 Mitä teet öisin?
Kun muu väki käy nukkumaan, minulla bileet alkaa. 
Haluaisin noutaa palloa ja minua ärsyttää, kun vanhempani eivät heitä sitä minulle aamuyöllä neljän aikaan. Siinä tapauksessa menen esimerkiksi olohuoneeseen kaatamaan joulukuusen, koska kaipaan aktiviteettia.
Sen jälkeen kuulen yhden lempinimistäni "perkeleen vittu" ja lähden äitin kainaloon nukkumaan.

 Millainen olet luonteeltasi?
Olen aika kiltti. Teen tarpeeni hiekkalaatikkoon ja manikyyrini teetän aina raapimapuun luona.

Mitä teet päivisin?
Seurailen vierestä mitä äiti ja isi tekee ja teen niiden mukana asioita.
Äitin kanssa laitan pyykkejä kuivumaan ja autan petaamaan sänkyä. Iskän kanssa olen tietokoneella ja yritän jahdata näytöllä näkyvää hiirtä.
 Rakastatko vanhempiasi?
Tottakai! Kerron sen heille päivittäin <3
Mitä toivot joululahjaksi?
Uutta hiirilelua, palloja, sekä paljon ruokaa.
Kuulin kyllä, kun äiti yksi päivä sanoi, että minun pimppi leikataan nipsis napsis ja se on minun kallis joululahjani, en tiedä, että mitä sekään tarkoittaa.
Olisi kiva jos ymmärrettäisiin äitin kanssa paremmin toisiamme.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti